Dieninė jaunimo stovykla „Aš esu“

Laikraštis „Kelmiškiams“. Nr. 62(690), 2016 m. rugpjūčio 23 d.

Lietuvos samariečių bendrijos Kelmės skyriaus samariečiai organizavo antrą šią vasarą dieninę jaunimo poilsinę ir pažintinę stovyklą „Aš esu“. Liepos pabaigoje vykusiuose užsiėmimuose dalyvavo 15 kelmiškių. Stovyklos tikslas – ugdyti jaunimo bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, tarpusavio pagalbos, atjautos ir savanorystės bei sveikos gyvensenos nuostatas, organizuojant turiningą laisvalaikį vasaros atostogų metu.

Stovyklą „Aš esu“ pradėjome pramogaudami ekstremalių pojūčių Taurų parke, kur išbandėme savo jėgas ir drąsą laipiodami medžių trasomis. Įveikę sudėtingas rungtis, skrydžius lynu, čiuožėme padangomis nuo kalno. Bubių miške majoro Skausmo buvome pakviesti į karinę tarnybą. Gavome pirmąsias užduotis – susikurti būrio pavadinimą, skanduotę ir vėliavą, užsimaskuoti veidus specialiu kremu. Majoras Skausmas išdalijo žemėlapius su užduotimis. Taigi, startas! Laukė karinių pratybų išbandymai: kliūčių ruožas, minų laukas, orientavimasis su žemėlapiu, važiavimas keturračiais ir t. t. Įveikę karines pratybas, skanavome kareivišką košę.
Vėliau atsikvėpę prie Talkšos ežero, aplankėme senąsias Šiaulių kapines. Įdomiausias šių kapinių akcentas – šeimyniniai rūsiai – koplyčios, įraustos į kalvos šlaitą. Kurtuvėnuose didžiausią įspūdį paliko bažnyčia, tiksliau po bažnyčia esantys požemiai. Jų sienose įrengta net 12 kriptų. Išklausę įdomių pasakojimų, vykome į Girnikų piliakalnį. Pamatėme Dubysos perkasą, kurią, anot gido, kastuvais iškasė apie 18 tūkstančių rusų kareivių. Galiausiai pasiekėme ir patį piliakalnį. Pasivaikščioję po autentiškai atkurtą dvaro sodybos kompleksą, kurį sudaro parkas su tvenkiniais, oficina, žirgyno arklidės, kumetynai, sodininko namas, tvartai, kalvės, skubėjome prie Svilės šaltinių. Gaivinomės tyru šaltinio vandeniu, pramogavome. Stovyklą užbaigėme prie Dubysos. Smagiai sudalyvavę dažasvydžio žaidime, kepėme dešreles, žaidėme.

Stovyklos metu savanoriavo patyrę vadovai, turintys ilgametę pedagoginę praktiką, taikantys šiuolaikinius netradicinius ugdymo metodus.

Lietuvos samariečių bendrijos Kelmės skyriaus inf. ir nuotr.

Parašykite komentarą

Your email address will not be published.